Vés enrere Conferència "Investigar con historias de vida".

Conferència "Investigar con historias de vida".

24.01.2019

El divendres 8 de febrer, de 15.30 a 17.30h, a la Sala 55.309, tindrà lloc la conferència "Investigar con historias de vida".

La sessió comptarà amb ponències a càrrec dels professors dels MUCS Carles Feixa i Mònica Figueras, així com la participació de Mittzy Arciniega (coordinadora del MUCS) i Ona Anglada, Suzamara Bastos de Araujo, Michael Mora, Sara Plaza i Zhang Xin , Alumnes de l'assignatura Métodos de Investigación Cualitativa del MUCS.

Aquesta activitat forma part del Cicle de Conferències Investigar en Comunicació Social (ICS), que organitza el Màster Universitari en Comunicació Social del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

Podeu consultar el programa en aquest enllaç.

Aquesta activitat és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través del programa Eventum.