Vés enrere EUTOPIA aterra a la Facultat de Comunicació

EUTOPIA aterra a la Facultat de Comunicació

22.11.2021

El passat dilluns dia 15 es va celebrar la primera activitat sota el paraigües de l'aliança EUTOPIA als estudis de Comunicació a la UPF. Stefan Blommaert, corresponsal de la ràdio i la televisió belga va oferir una conferència sobre els reptes del futur dels professionals de la informació internacional als estudiants de Grau de Periodisme de la UPF i dels estudiants de Màster de les universitats Vrije Universiteit Brussel i CY Cergy de Paris.

La conferencia forma part de la unitat de docència (Learning Unit) sobre “International Journalism & Global Media” liderat pel professor Christopher Tulloch amb la col·laboració de la professora Martina Timmermann (VUB) i els professors Ike Picone (VRB) i Axel Boursier (CY Cergy).  Alumnes de les tres universitats ja estan preparant un segon projecte conjuntament: un podcast sobre discurs de l'odi que s'espera completar al finals de novembre.

La xarxa Eutopia esta formada per: Babeș-Bolyai University (Romania); Vrije Universiteit Brussel (Bèlgica); Ca’ Foscari Venezia University (Italia); CY Cergy Paris (França); Technische Universität Dresden (Alemanya); University of Gothenburg (Suecia); NOVA University Lisbon (Portugal); University of Ljubljana (Slovenia); Pompeu Fabra University-Barcelona; Warwick University (Regne Unit).

Per mes informació: https://eutopia-university.eu/