Vés enrere Entrevista a Ana Aitana Fernández Moreno, guanyadora del XVIIè Premi Extraordinari de Doctorat en Comunicació

En data de 15 de desembre de 2021, el Comitè de Direcció de l'Escola de Doctorat va aprovar la proposta elevada per la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Comunicació, acordant atorgar el XVIIè Premi Extraordinari de Doctorat en Comunicació a la Dra. Ana Aitana Fernández Moreno.

L'Ana Aitana Fernández Moreno es va doctorar a la Universitat Pompeu Fabra el 10 de gener de 2019 amb la tesi titulada “La cicatriz de la ausencia. Un atlas íntimo de la memória fílmica desde la imagen-objeto”, dirigida pel Dr. Sergi Sánchez Martí. Hem aprofitat que li han concedit el Premi Extraordinari de Doctorat per parlar amb ella i conèixer la seva experiència durant i després de la tesi.

08.03.2022