Vés enrere El Dinar amb Alumni de Publicitat i Relacions Públiques, més que un espai d'orientació laboral

El passat 2 de febrer els estudiants de 3r i 4t curs de Publicitat i Relacions Públiques van poder compartir una trobada amb Alumni del grau, una ocasió perfecte per fer-los preguntes i començar a pensar en el seu futur

08.02.2022

Els darrers anys del grau són un moment vital on tothom comença a pensar en el seu futur laboral, amb aquesta idea es celebren els dinars amb Alumni, aquest cop organitzat pel cap d’estudis de Grau en Publicitat i Relacions Públiques, Lluís Mas i Alumni UPF.

L’objectiu dels Dinars amb Alumni és orientar l’alumnat a l’hora d’encarar el seu futur professional en el sector, resoldre els seus dubtes i inquietuds de cara a la seva futura inserció laboral i conèixer les sortides professionals al seu abast.

Les assistents d’aquesta trobada han pogut escoltar de primera mà les opinions i experiències de graduats i graduades de la UPF, que han explicat les seves trajectòries professionals i han contestat a dubtes, preguntes i inquietuds.

La trobada, que es va dur a terme a l’edifici Tànger del Campus del Poblenou, va comptar amb la participació de la Laura Casado, la Laura Grande i el Pablo Sánchez.

La Laura Casado va iniciar la seva carrera a l’agència The Mood Project i actualment és sènior strategist a BBH on treballa amb clients com a Burger King, Mentos, Samsung o Barclays. La seva especialitat és la planificació estratègica.

La Laura Grande és consultora en sostenibilitat corporativa a Anthesis Lavola. Compta amb més de dos anys d’experiència en Responsabilitat Social Corporativa. Actualment, elabora estratègies de sostenibilitat en el marc de diferents projectes vinculats a l’Agenda 2030, als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i diversos plans d’igualtat.

El Pablo Sánchez, també és consultor de sostenibilitat a la companyia Mazars. Compta amb cinc anys d'experiència assessorant en matèria de responsabilitat social i sostenibilitat a grans empreses i PIMES, tercer sector i administració pública.

Esperem poder tornar a repetir aquestes trobades tan enriquidores que ajuden a projectar els primers passos de les futures i els futurs professionals de la publicitat i les relacions públiques #madeinpompeu.