Vés enrere El Departament de Comunicació de la UPF, Guest editor d'"Electronics" (“journal” JCR i Scopus Q1)

04.05.2020

El Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón, professor del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i director del CECABLE (Centre d'Estudis sobre el Cable), ha estat elegit Guest editor del journal JCR i Scopus (Q1 en diveses àrees de coneixement) “Electronics”, en open source. L'especial tracta sobre Comunicació Digital i Tecnologia de Banda Ampla, inspirant-se en les teories científiques sobre Societat de la Banda Ampla i cloud journalism, de las quals és autor el Dr. Fondevila.

L'special issue es denomina "Digital Communication and Broadband Technology: Latest Advances and Prospects". Aquesta “Call for Papers” s'emmarca en el Proyecto Retos de la Dirección General de Investigación Científica y Técnica, Subdirección General de Proyectos de Investigación, Ministerio de Economía, Industria y Competitividad, “Nuevas formas de publicidad interactiva en televisión, Internet y los medios digitales. Aplicaciones reales en HbbTV” (CSO2017-88895-R), de Blanquerna-Universitat Ramon Llull i CECABLE, en què també hi participa la UPF.

Trobareu tota la informació per enviar articles científics a aquesta crida d'articles aquí.