Vés enrere Concurs per al disseny de la identitat visual de Response UPF

Concurs per al disseny de la identitat visual de Response UPF

Plataforma de Creació per a la Comunicació Estratègica Responsable

14.06.2022

Des de fa anys, el Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra treballa per a l’orientació cap a la comunicació responsable. La creació d’assignatures vinculades a aquesta idea o el disseny de plans docents que contemplin objectius de desenvolupament sostenible, com ara la igualtat de gènere, l’eradicació de la pobresa, la sostenibilitat o el consum responsable, entre d’altres, són alguns dels elements que el Grau ha anat integrant a la seva docència per tal de formar futurs professionals ètics i responsables envers les necessitats socials.

El proper curs 2022-2023 el Grau en Publicitat i Relacions Públiques vol fer una passa més en aquesta línia i posarà en funcionament RESPONSE UPF, una plataforma que té com a objectiu esdevenir un focus de creació i de coneixement per a la comunicació estratègica responsable.

RESPONSE UPF vol oferir solucions i estratègies comunicatives a fundacions, ONGS i iniciatives solidàries a través del voluntariat per part de l'alumnat, o bé canalitzant aquestes demandes mitjançant briefings que es treballaran a diferents assignatures.A través de RESPONSE UPF l'alumnat tindrà la possibilitat de crear campanyes i de desenvolupar estratègies i accions de comunicació reals que les entitats sol·licitants duran a terme i que comptaran amb el suport de la UPF.

Recepció de propostes: Entre el 10 de juny i el 4 de juliol del 2022.

Totes les propostes s'han d'enviar a [email protected].

Consulta tots els detalls