Vés enrere Acte de Nadal 2021

Acte de Nadal 2021

11.01.2022

El passat 17 de desembre, a l'auditori del Campus Ciutadella, es va celebrar l'Acte de Nadal de la Universitat Pompeu Fabra. L'esdeveniment va comptar amb la presència del nostre rector, el Dr. Oriol Amat, i es va centrar al voltant de l'obra de Fiodor Dostoievski, Les Nits Blanques.

Aquesta edició de l'Acte va tornar al seu format presencial, i durant l'esdeveniment es van dur a terme reconeixements a membres de la nostra comunitat: PDI jubilat durant els anys 2020-2021 i docents que van rebre la medalla de la Universitat Pompeu Fabra, després d'haver-se exercit en càrrecs de responsabilitat en l'àmbit acadèmic.

L'esdeveniment va ser particularment significatiu per al Departament de Comunicació, perquè la Dra. Mónica Figueras, el Dr. Jaume Guillamet Lloveras i el Dr. José Fernández Cavia van ser guardonats. El Dr. Guillaumet va ser reconegut en ocasió de la seva jubilació; mentre la Dra. Figueras va rebre la medalla de la UPF després d'ocupar la vicerrectoría de Responsabilitat Social i Promoció (2013-2017) i la vicerrectoría per a la Direcció de Projectes per al Compromís Social i la Igualtat (2017-2021). El Dr. Fernández va rebre aquesta medalla després d'haver ocupat el càrrec de director del nostre Departament entre els anys 2014 i 2021.

El rector de la universitat va clausurar l'Acte amb paraules d'agraïment per als guardonats: “Avui retem homenatge a les persones que han liderat la Universitat o que hi han treballat durant molts anys. Per tant, és un homenatge a tota la institució (...). És també un agraïment a tota la comunitat que, a conseqüència de la covid-19, ha hagut de ser molt flexible i ha tingut sempre una resposta exemplar".