Vés enrere 31/05/22: Cerimònia de lliurament del X Premi Domènec Font en Comunicació

31/05/22: Cerimònia de lliurament del X Premi Domènec Font en Comunicació

30.05.2022

31 de maig del 2022

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

El 31 de maig, a partir de les 17.00 h, celebrem una nova edició dels premis Domènec Font en Comunicació, adreçats a reconèixer els millors treballs de recerca que s'han produït als instituts catalans en el camp dels nostres tres estudis. És un acte important, pel que significa de reconeixement a un treball brillant i sistemàtic dels estudiants i dels tutors que els hi donen suport, i també perquè s'estableix un lligam fort entre la nostra facultat i persones que, en un futur, aspiren a formar-ne part.

L'acte es realitzarà en format presencial, seguint les mesures de seguretat covid vigents, i aforament limitat als autors dels treballs finalistes, a l'auditori del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (c/Roc Boronat, 138 08018 Barcelona). La cerimònia serà comentada a les nostres xarxes socials.