Vés enrere 27/01/22: Aula Oberta - Trobada amb Cesc Gay, director i guionista

27/01/22: Aula Oberta - Trobada amb Cesc Gay, director i guionista

Activitat adreçada als estudiants del Taller de Dramatúrgia i Guió del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra
18.01.2022

27 de gener del 2022

16.30 h

Sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Ens trobem amb el guionista, dramaturg i director Cesc Gay en el marc del Taller de Dramatúrgia i Guió de Comunicació Audiovisual. La trobada serà una conversa informal i propera amb l'alumnat on parlarem de la seva obra, disseccionarem escenes de les seves pel·lícules i analitzarem la seva tècnica d'escriptura des de la concepció dels guions fins a la seva evolució durant les lectures de taula amb els intèrprets, el rodatge i el muntatge.

Cesc Gay (Barcelona, 1967) és Premi Nacional de Cinema concedit per la Generalitat de Catalunya, i un dels directors i guionistes més interessants de la seva generació. Guanyador dels Premis Goya a Millor Pel·lícula, Millor Direcció i Millor Guió Original per 'Truman' (2015), així com de nombrosos Premis Gaudí, la seva trajectòria va començar a cavall entre el teatre i el cinema amb les adaptacions de 'Hotel Room' (1998) i 'Kràmpack' (2000). Ha escrit i dirigit els llargmetratges 'En la ciudad' (2003), 'Ficción' (2006), 'V.O.S.' (2009), 'Una pistola en cada mano' (2012) i 'Sentimental' (2020), adaptació del seu èxit teatral 'Els veïns de dalt'. En televisió, ha col·laborat amb T de Teatre a la sèrie 'Jet Lag' de TV3, i és també el creador de 'Félix' per a Movistar+. La seva nova pel·lícula 'Historias para no contar', el seu novè llargmetratge, s'estrenarà properament.