Vés enrere 26/05/21: Pitch Final de l'itinerari de Guió dels estudis de Comunicació Audiovisual

25.05.2021

Dimecres 26 de maig de 16.00 a 20.00 h a l'auditori del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra es durà a terme el Pitch Final de l'itinerari de Guió del estudis de Comunicació Audiovisual.

En aquest esdeveniment, l'alumnat presentarà els projectes que ha desenvolupat en l'assignatura Treball de fi de Grau durant aquest curs acadèmic. Es presenten 23 projectes de ficció, entre els quals hi ha llargmetratges, llargmetratges animats, sèries i mini sèries. Ens acompanyaran les guionistes Carmen Fernández, Mercè Sarrias i Albert Val i les productoras Marta Cruañas, Loris Omedes i Ventura Durall.