Vés enrere 20/02/20: Dones i videojocs: una mirada darrere la pantalla. Taula rodona i presentació de sèrie documental

11.02.2020

En el món dels videojocs, històricament criticat per masclisme, s’està intensificant l’activisme d’associacions feministes com FemDevs i Women in Games. Els reptes de present i futur al respecte no es limiten a les representacions de les dones en els videojocs, sinó també a la implicació de les dones en aquest sector professional.

Aquesta taula rodona reuneix a professionals i periodistes especialitzades en aquest mitjà per reflexionar sobre aquestes qüestions, juntament amb la presentació d’una nova sèrie documental que aborda aquests temes: 'Nerfeadas: conversaciones sobre machismo en videojuegos', de Marina Amores (periodista especialitzada en videojocs i alumni UPF).

Data: 20 de febrer del 2020

Horari: de 18.00 a 20.00 h

Lloc: sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra