Vés enrere 20/01/22: MEDIUM Academic Experiences "Roundtable: Dealing with theoretical frameworks. Tips for PhD students"

Sessió adreçada a estudiants de doctorat
23.12.2021

20 de gener del 2022

15.30 h

Collaborate

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Torna la sèrie “Academic Experiences” de MEDIUM! Aquestes sessions estan dirigides a estudiants de doctorat i early career researchers i estan pensades per ser un espai per aprendre de les experiències en el món acadèmic i compartir consells útils.

Us volem convidar a la primera sessió d’aquest any: “Roundtable: Dealing with theoretical frameworks. Tips for PhD students”. Tindrà lloc el dimarts 20 de gener, a les 15.30h, i serà en línia.

Hem convidat a tres doctorandes del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra perquè ens comparteixin les seves experiències amb el procés de lectura i escriptura del seu marc teòric: Jake Mahr (CRITICC), Carla Molins (GREC) i Brunella Tedesco (CINEMA). A més, comptarem també amb la participació del professor Frederic Guerrero (MEDIUM) per compartir la seva visió com a director de tesis. Al final hi haurà un torn de preguntes pels assistents de la sessió.

Esperem que us inscriviu i comptar amb la vostra participació!