Vés enrere 15/06/22: Workshop "Algorithmic Accountability as Normative Ideal"

15/06/22: Workshop "Algorithmic Accountability as Normative Ideal"

Activitat adreçada als doctorands i professorat del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra
09.06.2022

15 de juny del 2022

11.00 - 13.00 h

Inscripció - Requereix inscripció prèvia

Sala de reunions 52.701 - 7a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou

Workshop: Algorithmic Accountability as Normative Ideal | Ponent: Frank Pasquale

La rendició de comptes algorítmica com a ideal normatiu: la rendició de comptes algorítmica és un moviment acadèmic interdisciplinari de científics socials, advocats, periodistes i informàtics per combatre la discriminació i altres impactes negatius de la presa de decisions algorítmiques.

Frank Pasquale és un expert en la llei de la intel·ligència artificial (IA), algoritmes i aprenentatge automàtic. Actualment forma part del Comitè Assessor d'Intel·ligència Artificial Nacional dels Estats Units (NAIAC), que assessora el president i l'Oficina Nacional d'Iniciativa d'IA al Departament de Comerç. Abans d'arribar a Brooklyn Law, va ser professor de dret de Piper & Marbury a la Universitat de Maryland i Schering-Plough professor de regulació i aplicació de l'assistència sanitària a la Universitat de Seton Hall. Va ser secretari del jutge Kermit V. Lipez del Tribunal d'Apel·lacions del Primer Circuit, i va ser associat a Arnold & Porter a Washington, D.C.

Activitat organtizada pel grup de recerca DIGIDOC del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.