Vés enrere 14/06/22: Club de lectura MEDIUM i CritiCC

14/06/22: Club de lectura MEDIUM i CritiCC

Club de lectura MEDIUM i CritiCC: Charlotte Brunsdon i la recuperació feminista de dones investigadores en comunicació

08.06.2022

14 de juny del 2022

15.00 h - 17.00 h

Inscripció - Requereix inscripció prèvia

Modalitat híbrida: Zoom * i sala de reunions 52.701 - 7a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

* S'enviarà l'enllaç de Zoom uns dies abans de la sessió i després d'haver formalitzat la inscripció.

MEDIUM i CritiCC us conviden a una nova edició del Club de lectura (Book Club)! En aquesta edició, Esperanza Herrero ens proposa la lectura de “A thief in the night”, de Charlotte Brunsdon, que ens permetrà conèixer i reflexionar sobre el paper de les dones investigadores als estudis de comunicació. Aquest text, de l’any 1996, reflexiona sobre el paper de les dones i del feminisme al CCCS de Birmingham.

Esperanza Herrero també ens explicarà la feina que està realitzant dins del projecte d’investigació FEMICOM: Roles Femeninos en Comunicación, que busca recuperar i reivindicar el paper de les investigadores en comunicació de la primera (anys 30-60) i segona generació (anys 60-90).

L’activitat és oberta però cal registrar-se prèviament. Es donaran certificats d’assistència.

L’article es distribuirà entre les persones que s’hagin inscrit a l’activitat.

Esperanza Herrero Andreu és graduada en Periodisme i en Informació i Documentació per la Universidad de Murcia (2019) i Màster en Investigació Aplicada a Mitjans de Comunicació per la Universidad Carlos III de Madrid (2020). Actualment és investigadora predoctoral FPU en el Departament de Comunicació de la UNiversidad de Murcia i membre del grup de recerca FEMICOM, on desenvolupa la seva tesis doctoral centrada en la recuperació de les aportacions femenines a la fundació del camp de les teories de la comunicació.