Vés enrere 13/07/22: Acte de presentació dels Treballs de Final de Grau de Publicitat i Relacions Públiques en el marc del REACT Lab

11.07.2022

13 de juliol del 2021

10.30 - 12.00 h

Sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Acte de presentació dels Treballs Finals de Grau de Publicitat i Relacions Públiques en el marc del REACT Lab

10.30. Presentació del REACT Lab per Lluís Mas-Manchón i Frederic Guerrero-Solé.

Presentacions de treballs de recerca

10.45. Maria Escot. Estrategias comunicativas para hablar con los pacientes de Alzheimer, tutoritzada per Emma Rodero.

10.55. Maddalena Pongan. Lobby de la carn a Espanya: estratègies anticompassió a través d’un cas d’estudi, tutoritzada per Núria Almiron.

11.05. Neus Pasqual. Combatre l'extrema dreta a les plataformes digitals. Anàlisi de la presentació online i la interacció parasocial de polítics i activistes d'extrema dreta amb els joves a través de TikTok, tutoritzada per Frederic Guerrero-Solé.

11.15. Aina Sorribas. La interacció parasocial a Tik Tok. El cas de l’extrema dreta espanyola., tutoritzada per Frederic Guerrero-Solé.

11.25. Anna Ayguasanosa. When the algorithm strikes against you, tutoritzat per Mònika Jiménez.

11.35. Francesca Fàbregas i Alba Aguilera. Pla Estratègic en Comunicació responsable pel Grau en Publicitat i RP de la Universitat Pompeu Fabra, tutoritzat per Mònika Jiménez, Lluís Mas-Manchón i Reinald Besalú.

11.45. Tancament de l’acte a càrrec de Carles Pont, degà de la facultat de comunicació.