Vés enrere 10/03/22: Podcasts i feminismes. Crear i programar continguts feministes a la ràdio digital

Activitat de sensibilització en el marc de la Setmana de la Igualtat de la Universitat Pompeu Fabra
03.03.2022

10 de març del 2022

Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

PODCASTS I FEMINISMES Crear i programar continguts feministes a la ràdio digital

Amb: Andrea Gumes (Tardeo i Ciberlocutorio), Anna Pacheco (Ciberlocutorio) i Marta Salicrú (directora Ràdio Primavera Sound)

Com escriure i presentar un podcast amb voluntat feminista? Com idear continguts transformadors, però també formats i pràctiques professionals, a la ràdio contemporània? Quins criteris, aprenentatges i experiències ens poden ajudar a fomentar el canvi social des de les plataformes de streaming d'àudio? I com a oients, quins programes escoltem i quina és la seva relació amb l'agenda feminista? L'Andrea Gumes, presentadora de Tardeo i Ciberlocutorio, l'Anna Pacheco, també de Ciberlocutorio, i la Marta Salicrú, directora de Ràdio Primavera Sound, ens compartiran la seva experiència professional per motivar la creació, la programació i l'escolta d'una ràdio contemporània, igualitària i diversa.

Organitza: UPF Igualtat i l'UCA de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra