Vés enrere 09-27/05/22: Exposició TRANS·fons. Col·lecció trans a la Biblioteca

Biblioteca/CRAI del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Inauguració: 9 de maig a les 12.00 a la Biblioteca/CRAI del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra. Amb la participació de Vítor Blanco-Fernández, PDI del Departament de Comunicació de la UPF; Rosa Cererols, directora de la Unitat d’Igualtat de la UPF i Montserrat Espinós, directora de la Biblioteca.

Amb motiu de la Setmana de la Igualtat i del Dia Internacional contra la LGTBifòbia, et convidem a visitar l’exposició TRANS·fons: col·lecció trans a la Biblioteca.

La Biblioteca ha volgut completar el seu fons sobre aquesta temàtica i difondre'l, mostrant-lo a través d'una exposició. TRANS·fons és, doncs, el gra de sorra que posem per donar a conèixer la realitat de les persones trans i no binàries, i les polítiques, cultures, experiències i debats que l'envolten.

Enllaç a la versió virtual: https://www.upf.edu/web/trans-fons/