Vés enrere 09/11/21: Taller participatiu "Educació comunitària"

09/11/21: Taller participatiu "Educació comunitària"

25.10.2021

9 de novembre del 2021

15.30 h - 18.30 h

Programa

Sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

El 9 de novembre tindrà lloc un taller participatiu sobre Educació Comunitària, en el marc de el projecte Erasmus + Blended Short-cycle Training Courses on 'Commoning Practices' "(Compra) liderat per la Universitat de Thessaly de Grècia i en el qual la Universitat Pompeu Fabra és soci en el nostre país.

Es tracta d'un esdeveniment gratuït que té com a objectiu generar, a partir de metodologies participatives, un procés de construcció col·lectiva de coneixement entorn de l'Educació Comunitària. Es pretén respondre juntes a algunes preguntes que moltes vegades ens fem. Es tracta d'una moda o una necessitat?, ¿És sempre factible aplicar l'enfocament comunitari?, es pot adaptar a tots els contextos? L'activitat inclou, entre d'altres, un taller de rap col·lectiu, presentació d'experiències comunitàries i una dinàmica col·lectiva.

Adreçat a:

• Professionals en l'àmbit de la juventut.

• Professionals de l'educació, treball social, entre d'altres.

• Professionalss en l'àmbit de la immigració, diversitat i inclusió.

• Entitats públiques i privades relacionades amb temes de juventut.

• Organitzacions sense ànim de lucre, associacions i entitats d'oci juvenil.

• Docents, investigadors/es i estudiants de l'àmbit de les ciències socials i humanitats.