Vés enrere 03/03/22: Aula Oberta. Conversa amb David Moragas, guionista i director

03/03/22: Aula Oberta. Conversa amb David Moragas, guionista i director

Activitat adreçada als estudiants del Taller de Dramatúrgia i Guió del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra
01.03.2022

de març del 2022

16.30 h

Sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Ens trobem amb el guionista i director David Moragas en el marc del Taller de Dramatúrgia i Guió de Comunicació Audiovisual. Parlarem amb ell de la seva trajectòria després de graduar-se als estudis de Comunicació Audiovisual de la UPF fins arribar al Màster de Direcció Cinematogràfica de NYU Tisch School of the Arts, i dels seus curtmetratges 'Detox', 'Only Fools Rush In' i 'Demà ho deixem', que han estat seleccionats a festivals internacionals com Palm Springs Shortfest, Inside Out Toronto i el Festival D’A.

Partint del seu debut en el llargmetratge amb 'A Stormy Night' (2020), nominat al Premi Gaudí a Millor Muntatge i premi al Millor Guió a LesGaiCineMad, aprofundirem en els processos de producció independent, amb un èmfasi especial en l'escriptura dels nostres primers guions de ficció. Analitzarem els processos i tècniques d'ideació de personatges, construcció d'escenes i de diàlegs que caracteritzen la seva filmografia.

La sessió és part de les classes de guió del grup 3 de l'assignatura, conduïdes pel professor Victor Alonso-Berbel, però és oberta a alumnes d'altres grups i de la resta del grau.