Vés enrere Pere Aragonès enceta el cicle de trobades periodístiques "Vermuts del Diari de Barcelona"

El president de la Generalitat ha visitat el campus del Poblenou de la UPF, on durant una hora ha contestat les preguntes del Diari de Barcelona i dels estudiants del Taller Integrat del grau en Periodisme.

26.11.2021

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha visitat aquest divendres 26 de novembre el campus del Poblenou de la UPF en el marc dels Vermuts del Diari de Barcelona. Durant una hora, Aragonès s'ha sotmès a les preguntes dels periodistes del diari i dels estudiants de l'assignatura de Taller Integrat del grau en Periodisme. En arribar al campus ha estat rebut per Oriol Amat, rector de la UPF; Jordi Balló, director del Departament de ComunicacióCarles Pont, degà de la Facultat de Comunicació, i Roger Cassany, coordinador del Diari de Barcelona.

La visita s'ha produït la mateixa setmana que el Govern ha aconseguit tramitar el pressupost de la Generalitat al Parlament. I coincideix també amb la confirmació de la sentència que obliga a impartir un 25% de les hores en castellà als centres educatius.

La roda de premsa d'aquest divendres ha tingut lloc a les 10.00 hores a l'auditori del campus i els periodistes i estudiants del Diari i del grau en Periodisme han tingut una participació molt activa. Entre d'altres temes, el president de la Generalitat ha hagut de respondre sobre la tramitació dels pressupostos del 2022, la sentència del Tribunal Suprem o el relleu generacional a les universitats.

Els Vermuts del Diari de Barcelona

L'acte ha servit per donar el tret de sortida als anomenats "Vermuts del Diari", un cicle de trobades periodístiques que de manera periòdica es faran al campus del Poblenou de la UPF. En aquests vermuts, els periodistes del Diari de Barcelona faran una entrevista en directe i oberta al públic a una personalitat destacada del panorama polític, social, esportiu o cultural del país.

04. Educació de qualitat

Notícia publicada per: