Vés enrere 02/02/22: Dinar amb Alumni de Publicitat i Relacions Públiques

02/02/22: Dinar amb Alumni de Publicitat i Relacions Públiques

Curses el Grau en Publicitat i Relacions Públiques? Vols conèixer l'experiència d'alumni que han estudiat el mateix que tu?

25.01.2022

2 de febrer del 2022

13.00 h - 15.00 h

Inscripció

Sala de conferències 55.309 - 3a planta edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

En aquesta trobada podràs conèixer i conversar amb tres alumni que han cursat el teu Grau i que tenen experiència en l'àmbit professional. Aprofita aquesta ocasió per fer-los preguntes i començar a pensar en el teu futur!

Et presentem els alumni protagonistes d'aquest dinar i les seves històries de vida:

• Laura Casado, senior strategist a BBH per a clients com Burger King, Mentos, Samsung o Barclays. Especialitzada en planificació estratègica, va iniciar la seva carrera a través del branding a Barcelona, a l’agència The Mood Project.
  • Laura Grande, consultora en sostenibilitat corporativa a Anthesis Lavola. Compta amb més de 2 anys d’experiència en RSC*, amb projectes com l’elaboració d’estratègies de sostenibilitat, Agenda 2030 i ODS i plans d’igualtat*.
  • Pablo Sánchez, consultor de sostenibilitat a Mazars. Compta amb cinc anys d'experiència assessorant en matèria de responsabilitat social i sostenibilitat a grans empreses i pimes, tercer sector i administració pública.

Per participar en aquesta activitat és necessari inscriure-s'hi.  Aquesta activitat és exclusiva pels estudiants de 3r i 4t del Grau en Publicitat de la UPF.