Vés enrere 28/06/21: Acte de presentació de TFG de comunicació interactiva

Inscripció

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

*A causa de la situació generada per la covid-19, l'aforament de la sala és limitat i es poden ofertar 25 places però cal inscripció prèvia. No obstant, convidem els interessats en seguir l'acte en línia.

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE

Durant l'acte de presentació de TFG de comunicació interactiva del curs acadèmic 2020-2021, s’hi presentaran tres treballs que aborden l’animació amb realitat augmentada i el videojoc.

L'acte tindrà lloc a l'auditori del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra el dia 28 de juny del 2021, amb un aforament restringit per la qual cosa, també serà retransmès de forma virtual.

Estudiants dels TFG: Laura Pibernat, Adriana Atrio, Gerard Díaz, Joan Coll (grau Enginyeria Informàtica), Albert del Arco, Laura Sinici, Marta Freixas, Erich-Christian Lerbs (grau Enginyeria Informàtica)

Tutors dels TFG: Cesc Vilanova, Alan Tapscott, Quim Colàs, Óliver Pérez

Convidats:

• Marina Amores (periodista especialitzada en videojocs -Eurogamer, Edge, PlayGround-; organitzadora principal de l’esdeveniment Gaming Ladies);
  • Anna Giralt (creadora i investigadora en l’àmbit de mitjans interactius, forma part del col·lectiu Artificio i és sòcia de la productora GusanoFilms);
  • Maria Pagès (professora de cinema d’animació a la UPF, amb experiència professional a Filmax i col·laboracions amb la Filmoteca de Catalunya);
  • Daniel Santigosa (president de l’Institut Català d'oci alternatiu i noves tecnologies i director general de la fira IndieDevDay).