Vés enrere Neix VenDte, un festival en línia de publicitat i comunicació

Neix VenDte, un festival en línia de publicitat i comunicació

Les jornades, organitzades per alumnes de tercer del grau en Publicitat i Relacions Públiques, tindran lloc els dissabtes 24 d'abril i 8 de maig. El projecte, nascut a les aules de la UPF, vol acostar el món de la publicitat i la comunicació mitjançant xerrades i ponències.

21.04.2021

Els propers dissabtes 24 d'abril i 8 de maig tindrà lloc la primera edició de VenDte, el nou festival en línia de publicitat i comunicació organitzat per alumnes de tercer del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UPF. Les jornades volen acostar el món de la publicitat i la comunicació a estudiants universitaris i proporcionar referents de professionals en aquest sector. “L'objectiu és trencar amb el típic model de xerrada unidireccional. Volem que ens expliquin tot allò que no ens expliquen a classe”, declaren des de l'organització.

Els ponents que participaran al festival són experts de prestigi en diferents àmbits del món de la comunicació i la publicitat que compartiran la seva experiència i resoldran els dubtes dels estudiants a través d'un directe al canal de YouTube de VenDte. El 24 d'abril, els ponents convidats són Laura Bragulat, dedicada al món del màrqueting digital i encarregada de l'E-commerce d'i49 Genetics; Richard Wakefield, del sector de la publicitat social, és CEO de Publicitaris Implicats i d'Storytelling Works; Laura Lorenzo, procedent del món de la comunicació corporativa i responsable de comunicació de la Gasol Foundation, i Iolanda Casalà, directora estratègica de McCann.

El 8 de maig, el festival VenDte comptarà amb les ponències de Toni Segarra, creatiu publicitari i autor de campanyes tan conegudes com “Benvingut a la República Independent de la teva casa” (IKEA); Lluís Bassat, del sector de la publicitat televisiva i encarregat de campanyes icòniques com “Som 6 milions” de la Generalitat de Catalunya; Alberto Cativiela, especialitzat en màrqueting estratègic, que parlarà del procés creatiu d'una agència, i Carla Lladó, Account Manager en BCW, dedicada al món de la comunicació institucional i de la gestió de crisi.

Les jornades estan destinades a estudiants de qualsevol dels graus de la UPF i a persones externes que tinguin interès en el món de la comunicació i la publicitat. L'objectiu és donar a conèixer les experiències i les trajectòries de professionals que ja han viscut l'etapa d'estudiants, s'han fet les mateixes preguntes i han descobert la seva vocació. L'únic requisit per participar a VenDte és inscriure's prèviament.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació