XI Premi Domènec Font en Comunicació

Més informació

El Diari de Barcelona compleix dos anys

Durant els seus dos anys de vida, dues generacions d’estudiants han passat pel Diari, projecte nuclear de la Facultat de la Comuncació, que s’ha consolidat i ha viscut molts canvis

Accedeix al diari Llegeix la notícia

Descobreix els nostres màsters

Preinscripció oberta

Més informació

Vés enrere 14/04/21: Workshop “Academic Experiences: Publishing in Academia. Tips for early career researchers"

30.03.2021

14 d'abril del 2021

16.00 h

Inscripció

Plataforma Collaborate

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

El grup de recerca MEDIUM celebra la tercera edició de la nova sèrie anomenada “Academic Experiences”. En aquesta edició comptarem amb la presència del Dr. Lluís Codina (DIGIDOC), de la Dra. Mar Guerrero (MEDIUM) i de Marta Lopera (CAS) per abordar el tema de publicar en l’acadèmia i per compartir experiències i consells per a doctorands i investigadors novells per navegar la cultura del “publish or perish”. Després de compartir les seves experiències sobre publicacions acadèmiques, s’obrirà un torn de preguntes i paraula.

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

Els ODS a la UPF