Vés enrere 03/03/21: Cafè amb Alumni de Periodisme

03/03/21: Cafè amb Alumni de Periodisme

Estàs cursant el Grau en Periodisme? Vols conèixer l'experiència d'alumni que han estudiat el mateix que tu?
23.02.2021

3 de març del 2021

15.30 h - 17.00 h

Inscripció

Activitat en línia. Un dia abans rebràs un correu electrònic amb l'enllaç de Zoom per connectar-te.

En aquesta trobada virtual podràs conèixer i conversar amb tres alumni que han cursat el teu Grau i que tenen experiència en l'àmbit professional. Aprofita aquesta ocasió per fer-los preguntes i començar a pensar en el teu futur!

Et presentem els alumni protagonistes d'aquest cafè virtual i les seves històries de vida:

• Ferran Moreno, redactor al Telenotícies de TV3 i alumnus del Grau en Periodisme.
  • Judit Pastor, redactora i locutora a Catalunya Ràdio i alumna del Grau en Periodisme.
  • Edgar Sapiña, reporter de Societat a "Planta Baixa" de TV3 i alumnus del Grau en Periodisme.

Per participar en aquesta activitat virtual és necessari inscriure-s'hi.  Aquesta activitat és exclusiva pels estudiants del Grau en Periodisme de la UPF.