Vés enrere 11/12/20: V-Events UPF Awards

11/12/20: V-Events UPF Awards

09.12.2020

Les estudiants de l'assignatura Communication and Events Management de la Facultat de Comunicació es plauen a convidar-vos a la primera gala V-Events UPF Awards. Aquest esdeveniment té per objectiu fer públics els projectes socials i solidaris que han portat a terme durant aquest primer trimestre.

L'esdeveniment tindrà lloc el divendres 11 de desembre, de 12.30 a 14. 00 h, de manera híbrida. Per tant, s'hi podrà assistir presencialment (Auditori Campus Poblenou), o seguri l'acte per streaming. Si us plau, empleneu aquest formulari per confirmar la vostra assistència, en cas de que vulgueu gaudir amb nosaltres de la gala!

Trobareu més més informació sobre l’esdeveniment V-Events UPF Awards en el compte d'Instagram @v.eventsupfawards.

Arran de la situació generada per la Covid-19, l'aforament és limitat però l'acte es podrà seguir en directe.

Activitat organitzada pels Estudis de Publicitat i Relacions Públiques - Facultat de Comunicació.