Vés enrere Acte de benvinguda de la nova promoció d'estudiants dels graus en Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Amb una presentació dels corresponents  Plans d'Estudis a càrrec dels docents responsables, a l'auditori del campus del Poblenou, i una visita guiada a Can Framis, fruit de l'acord signat aquest mateix any entre la Universitat i la Fundació Vila Casas.

28.09.2020

El 21 de setembre es van celebrar els actes de benvinguda dels nous estudiants de primer curs dels graus de Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i de Comunicació Audiovisual de la promoció 2020-2021, a càrrec dels docents responsables de cada titulació, a l'auditori del campus del Poblenou de la UPF.

El 22 de setembre, pel matí,  dividits per grups i seguint les normes de seguretat vigents,  l'acte de benvinguda es va completar amb una visita guiada al Museu Can Framis.  Aquest acte s'inscriu dins de l'acord que la UPF i la Fundació Vila Casas van signar aquest any, el passat mes de febrer, per tal de potenciar la interacció entre recerca i art.

"Càpsules del confinament" a  Can Framis, una gran oportunitat de compartir la reflexió viva sobre una exposició sorgida de l'actualitat

A Can Framis, els alumnes van visitar algunes sales de la col·lecció permanent i van tenir l'ocasió de conèixer el muntatge de l'exposició "Càpsules del confinament" acompanyats dels dos comissaris Àlex Susanna, director de la Fundació Vila casas i Mercè Vila Rigat. "Va ser una gran oportunitat de compartir la reflexió viva sobre una exposició sorgida de l'actualitat, que s'inaugurarà el 6 d'octubre i que recull l'obra de 100 artistes que reaccionen davant l'experiència del confinament i comparteixen la seva visió diversa", explica Jordi Balló, degà de la Facultat  e Comunicació.

Impulsar l’art contemporani i la creació artística dins de la UPF

El conveni entre la UPF i la Fundació Vila Casas té per objectiu establir un marc de col·laboració i un espai de diàleg compartit entre ambdues institucions, així com impulsar l’art contemporani i la creació artística dins de la UPF. Entre els projectes i activitats compartides, destaca la creació d’un centre d’art, que inclourà la figura de l’artista en residència a la UPF, un espai de recerca conjunt i un curs d’art contemporani. Vol ser una oportunitat i una experiència privilegiades des d’un punt de vista pedagògic per poder conèixer a fons el procés creatiu i educatiu de tot projecte artístic.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació