Vés enrere CANCEL·LAT: 29/10/19: Conferència ‘Abierto al público’ a càrrec del cineasta i escriptor David Trueba

Us informem que la xerrada ‘Abierto al público’ a càrrec de David Trueba que s'havia de celebrar demà, 29 d’octubre a les 12.30 h, ha estat cancel·lada.
28.10.2019

El proper dimarts, 29 d’octubre a les 12.30 h, a l’auditori del campus del Poblenou, se celebrarà la xerrada ‘Abierto al público’ a càrrec del cineasta i escriptor David Trueba. En aquesta, Trueba repassarà la seva carrera, desenvolupada entre el documental i la ficció, el cinema i la televisió, la direcció i l’escriptura. Presentarà l’acte Jordi Balló, Degà de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

David Trueba és director i guionista de pel·lícules com La buena vida, Soldados de Salamina o Vivir es fácil con los ojos cerrados, creador de la sèrie de televisió ¿Qué fue de Jorge Sanz? (Movistar +) i autor de novel·les com Cuatro Amigos o Tierra de Campos.

Aquest és una activitat gratuïta coorganitzada pel Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF i el Festival In-Edit. L’entrada és lliure, tot i que l’aforament és limitat.

Així mateix, us informem que David Trueba presenta en el festival In-Edit el documental ‘Si me borrara el viento lo que yo canto’, un documental sobre el cantautor Chicho Sánchez Ferlosio. La pel·lícula es projectarà el dilluns 28 d’octubre a les 21.45h als Cinemes Aribau (més informació sobre la projecció de la pel·lícula i entrades aquí).