Vés enrere 29/04/19: Cicle de conferències amb corresponsals a l’Àsia. Isidre Ambrós i Joaquim Luna: "La influència xinesa en l'evolució de Corea del Nord"

24.04.2019

El procés de distensió a la península coreana iniciat amb la celebració de dues cimeres (juny 2018/febrer 2019) i el paper que han exercit tant la Xina com els Estats Units amb el règim de Corea del Nord, serà analitzat pels periodistes Isidre Ambrós i Joaquim Luna, que han estat corresponsals per a La Vanguardia a la Xina i els Estats Units, respectivament, en el marc d’una conferència que tindrà lloc el dilluns 29 d'abril (11.00 h) a l’auditori del campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra.

Data: dilluns 29 d'abril del 2019

Horari: d'11.00 a 13.00 h

Lloc: Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

Entrada: Entrada gratuïta però cal inscriure-s'hi prèviament.

Organitza: Casa Àsia i Estudis de Periodisme de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, amb la col·laboració del Col·legi de Periodistes de Catalunya.