Vés enrere 09/04/19: Desconectarse para resetearnos. Hartazgo y dietas digitales

09/04/19: Desconectarse para resetearnos. Hartazgo y dietas digitales

Transmissió en streaming

08.04.2019

Ciclo de Conferencias Investigar en Comunicación Social. Desconectarse para resetearnos. Hartazgo y dietas digitales

A càrrec de Víctor Sampedro (Universidad Rey Juan Carlos)

Data: dimarts 9 d'abril del 2019

Horari: de 15.30 a 17.30 h

Lloc: sala de conferències 55.309 - 3a planta edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou - UPF

Aquesta activitat és gratuïta però cal inscriure-s'hi prèviament.

El Ciclo de Conferencias Investigar en Comunicación Social, que organitza el Máster Universitario en Investigación en Comunicación Social (MUCS) de la Universitat Pompeu Fabra, forma part de les activitats obertes del màster i el seu objetiu és la presentació i debat de tendències i metodologies de recerca. S'adreça a investigadors i professors d'universitat en Ciències Humanes i Socials, a estudiants de tercer cicle (Màster i Doctorat) i estudiants d'últim curs de qualsevol grau interessat en la recerca en Comunicació Social.