Vés enrere La UPF al Festival de Cinema de Màlaga

La UPF al Festival de Cinema de Màlaga

15.03.2019

Del 15 al 24 de març, la ciutat de Màlaga acollirà la 22 edició del Festival de Màlaga. Aquest any, el festival de cinema en espanyol comptarà un cop més amb la presència d’alumni i professorat UPF. A la Secció Oficial de Llargmetratges a Concurs, els alumni Carlos Marqués-Marcet (direcció, guió i muntatge), Clara Roquet (guió) i Ana Pfaff (muntatge) presenten Els dies que vindran / Los días que vendrán, i competiran per la Biznaga de Oro amb Staff Only, l’última pel·lícula dels titulats en el Màster en Documental de Creació de la UPF-BSM, Neus Ballús (direcció, guió i muntatge), també alumni del Grau en Comunicació Audiovisual, Pau Subirós (guió) i Diego Dussuel (fotografia).

A la secció de Llargmetratges Zonazine, amb un jurat que comptarà amb la participació de l’alumni Elena Martín (guanyadora de la Biznaga de Plata a millor pel·lícula i direcció novell per Júlia Ist), es presentarà Ojos Negros, un projecte originat com a Treball de Fi de Grau de Comunicació Audiovisual i co-dirigit per les alumni Ivet Castelo i Marta Lallana (direcció i guió) en col·laboració amb els també graduats Iván Alarcón i Sandra García (guió).

També a la categoria documental podem trobar, en la Secció Oficial de Llargmetratges Documentals, Titixe de Tania Hernández Velasco (direcció, guió, muntatge i fotografia), del Màster en Documental de Creació i, en la Secció Oficial de Curtmetratges Documentals, Ancora Lucciole / Aún Luciérnagas de María Elorza (direcció, guió, muntatge i fotografia), llicenciada en Comunicació Audiovisual.

Después también, l’última obra de la professora Carla Simón (direcció i guió), co-escrita amb la també professora Valentina Viso i la titulada en Comunicació Audiovisual Aina Clotet (guió), i amb muntatge d’Ana Pfaff, es projectarà a la Secció Oficial de Curtmetratges de Ficció.