Vés enrere Xerrada "Les de l'hoquei - De les aules a la televisió"

Xerrada "Les de l'hoquei - De les aules a la televisió"

18.02.2019

El proper 27 de febrer tindrà lloc la xerrada "Les de l'hoquei - De les aules a la televisió". L'acte està organitzat pel Grau en Comunicació Audiovisual i centrat en el procés d'ideació i desenvolupament de la que serà la propera sèrie de TV3, actualment en rodatge.

En aquesta xerrada, les coguionistes de la sèrie Marta Grau -professora dels estudis-, Ona Anglada, Laura Azemar, Natàlia Boadas i Marta Vivet -alumni del grau-, ens explicaran l'origen de la sèrie com a Treball de Fi de Grau de l'itinerari d'Ideació i Guió i el procés que ha portat a fer aquest projecte realitat.

L'acte serà el dimecres 27 de febrer a les 15.00h a l'Auditori del Campus del Poblenou i també comptarà amb la presència, en la fila zero, de Raimon Masllorens (Brutal Media) i Marc Crehuet.