Vés enrere Acte d’homenatge al Dr. Josep Gifreu

Acte d’homenatge al Dr. Josep Gifreu

29.11.2018

El professor Josep Gifreu, un dels fundadors dels Estudis de Comunicació Audiovisual fa gairebé 25 anys i figura fonamental en la història de la nostra facultat, s’ha jubilat recentment i, des d’una profunda gratitud, volem celebrar un acte d’homenatge a la seva trajectòria.

L’acte d’homenatge al Dr. Gifreu tindrà lloc el proper 11 de desembre a les 12h, a la sala 55.003 de l’edifici Tànger. L’esdeveniment consistirà en dos diàlegs, amb la participació de diversos col·legues i amics de l’homenatjat, de diferents universitats, on s’abordaran temes d’actualitat en el periodisme, la comunicació i la cultura contemporànies, i el passat, present i futur del ‘model UPF’ d’estudis de comunicació.

Programa de l’acte:

12:00. Benvinguda, a càrrec del Director del Departament, Josep Fernàndez Cavia, i la directora dels Estudis de Comunicació Audiovisual, Mercè Oliva.

12:10. Diàleg I, amb J.M. Tresserras (UAB), Manuel Pellicer (Universitat de València), Carles Pont (UPF), Mercè Ibarz (UPF) i Josep Gifreu (UPF). Moderador: Reinald Besalú (UPF)

13:00. Diàleg II, amb Jordi Balló (UPF), Jordi Pericot (UPF), Glòria Salvadó (UPF),  J.Mª Corbella (UPF) i Josep Gifreu (UPF). Moderadora: Lorena Gómez (UPF)

13:50. Copa de cava i aperitiu

Us animem a participar en aquest esdeveniment tan especial.