Vés enrere El pilot de la sèrie Arrels, Treball de Fi de Grau de Comunicació Audiovisual, s’emetrà al programa Tube d’Assaig de Betevé

12.09.2018

El pilot de la sèrie Arrels, de les i els alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF Adrià Mateos, Pau Parés, Júlia Peguera i Paula Torramilans, serà emès el diumenge 16 de setembre a les 18’20h per Betevé dins el programa Tube d’Assaig.

Arrels sorgeix d'un Treball de Fi de Grau de l’itinerari de Realització i va ser tutoritzat per Jordi Balló, Jonás Trueba, Aitor Martos, Sergi Moreno, així com Carla Simón i Javier Rebollo en el marc del conveni de col·laboració amb l'SGAE. Es tracta d'una sèrie de ficció protagonitzada per dos germans enfrontats sobre què cal fer davant la imminent desaparició del poble on viuen, Vinobella, degut a la construcció d’un pantà.

Tube d’Assaig és un programa de Betevé dedicat a pilots de sèries de joves creadores i creadors. Durant un mes, el pilot és emès per la cadena i l’audiència pot contribuir econòmicament al projecte a través de la plataforma Verkami. Si el projecte assoleix l’objectiu marcat, les creadores i creadors del pilot tenen l’oportunitat de produir la primera temporada de la sèrie, que serà emesa per Betevé i pot optar a una segona temporada.

Tube d’Assaig ha emès altres sèries creades per alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la UPF, com ara 5 minuts tard (Núria Muñoz, Alberto Dexeus, Maria Teresa Garcia, Clara Renau i Anna Tabernero), guanyadora del Premi de la Crítica de Tube d’Assaig el 2017, valorat amb 30.000€; Follo ergo sum (Sofia Esteve, Marina Freixa, Alba Cid, Laia Vaello), de la que es va emetre la primera temporada el 2018; El mort viu (Adrià Espí, Lluís Ferrer, Joan Losada, Martí Pavia i Jordi Porcel), guanyadora del premi Ondas 2015 en la categoria de millor ficció emesa a internet; o Croma (Oriol Pujol, Albert Rella i Daniel Valdivia).