Vés enrere Convocatòria 2022-2023 ARSENAL-ENTER

Convocatòria 2022-2023 ARSENAL-ENTER

12.01.2023

Convocatòria 2022-2023

ENTER, la plataforma del projecte ARSENAL vinculat a l'àrea de transferència del Departament de Comunicació de l'UPF, té com a objectiu l’acompanyament de projectes audiovisuals i interactius sorgits de Comunicació Audiovisual. Es concep com una eina per potenciar el diàleg entre universitat, indústria i agents socials i facilitar la transferència de coneixement. El seu objectiu és fer créixer els projectes i ajudar-los a madurar, en
col·laboració amb professionals i productores del sector, i amb l’aspiració que acabin desenvolupant-se i es puguin difondre a través de les finestres pròpies del sector (Festivals,Sales de Cinema, Televisió, Plataformes Online).

ENTER es desenvoluparà a partir de les línies creatives dels TFGs (ficció, no ficció, projectes digitals i interactius, instal·lacions i exposicions...). En funció de les necessitats de cada projecte, les accions d’ENTER aniran orientades a:

● Mentories específiques segons les necessitats del projecte.
● Accés a instal·lacions i equipaments tècnics (Sala de muntatge 4K, equipament
audiovisual, càmeres de 360, platós, software, sala de projeccions En Construcció).
● Personal extern de suport tecnològic per a projectes digitals i interactius
(programació).
● Trobades amb actors del sector professional (productores, distribuïdores).
● Difusió i divulgació dels projectes.
● Assessorament en presentació dels projectes a festivals i laboratoris.
● Cerca dels canals per a l’obtenció d’ajuts.

La convocatòria està oberta a TFGs presentats en els darrers cursos, excepte aquells que estiguin actualment en el programa En Residència. Se seleccionaran un màxim de quatre projectes per al curs 2022-2023.

Presentació de sol·licituds

● Per correu electrònic a [email protected]
● Termini: 25 de gener del 2023

Projecte

Storyline de 2 línies.

Sinopsi. (200 paraules)

Presentació del projecte: referents narratius i estètics, intencions, públic a qui va dirigit, contextualització dins del panorama audiovisual català. (400 paraules)

Memòria de producció del projecte: ideació, tallers realitzats dins del marc del TFG, canvis realitzats durant el procés i estat actual. (400 paraules)

Pla de treball: (400 paraules)

● Estat de producció: en quina fase està el projecte?
● Accions a realitzar.
● Calendari.
● Previsió d’outputs i de plataformes d’exhibició.

Resposta a les següents preguntes:

● Quin és el principal repte amb què es troba actualment el vostre projecte?
● Què espereu d’ENTER?

Breu biografia de les persones sol·licitants, incloent telèfon i correu electrònic (diferent al correu electrònic d’estudiant) (100 paraules per persona).
Link a teaser del projecte.

Selecció

La comissió de selecció està formada per l’equip de la Direcció del Grau en Comunicació Audiovisual i la coordinadora d’ARSENAL.

Criteris de selecció

● Qualitat, innovació i viabilitat del projecte presentat i de la memòria. (30%)
● Adequació del pla de treball. (20%)
● Concreció de les necessitats i de les accions a realitzar a ENTER. (20%)
● Potencial de transferència a la societat. (15%)
● Perfil i adequació de l’equip i compromís de continuïtat. (15%)

Resolució

Data de la resolució: 1 de febrer del 2023
Es publicarà a la web del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra

Resolució de la convocatòria 2022-2023 ARSENAL-ENTER

Els projectes seleccionats per a la convocatòria ARSENAL-ENTER del curs 2022-2023 són els següents:

• A mi ningú no m'ha preguntat
  • Dies d'estiu i de pluja
  • La nit no fa vigília
  • Nocturnas
La coordinació d'ENTER es posarà properament en contacte amb els equips d'aquests projectes.