Vés enrere 13-02-23: Aula Oberta. Conversa amb l'equip d'Autodefensa: Belén Barenys, Berta Prieto i Miguel Ángel Blanca

Activitat adreçada als estudiants del Taller de Dramatúrgia i Guió del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra

20.01.2023

13 de febrer del 2023

10.00 h

Aula 52.213 - 2a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Ens trobem amb l'equip de creadores i guionistes d''Autodefensa', el fenomen de la temporada a Filmin: parlarem amb la Belén Barenys, la Berta Prieto i el Miguel Ángel Blanca de tot el seu procés creatiu fins convertir la sèrie en una realitat.

La sessió és part de les classes de guió del grup 3 de l'assignatura, conduïdes pel professor Victor Alonso-Berbel, però és oberta a alumnes d'altres estudis.

Sobre les convidades:

Berta Prieto i Belén Barenys són dues amigues a la vintena, transgressores i que treballen amb les emocions extremes. Prieto és escriptora i dramaturga. Barenys és actriu i corista de Rigoberta Bandini. A més, MEMÉ és el seu projecte musical en solitari i s'autodefineix com a “ximpanzé compositor”. Per la seva banda, Miguel Ángel Blanca, que dirigeix la sèrie, és un cineasta la filmografia del qual inclou títols com "Quiero lo eterno" o "Magaluf Ghost Town". Sobre la sèrie, que combina el retrat generacional amb un to àcid i desenfadat, han dit: "Som molt afortunades d'haver fet una cosa bonica amb les nostres rareses."