Reglament electoral de la UPF

- Reglament de la Facultat de Comunicació

Convocatòria a les eleccions dels representants a la Junta de la Facultat de Comunicació

Imprès de presentació de candidatures. Les candidatures es presentaran davant del Registre General de la UPF (edifici Mercè) presencialment en horari de matins de 9.30 a 14.00 hores de dilluns a divendres i de 15.30 a 17.00 hores, dimarts i dimecres. Per presentar-les en el Registre del campus del Poblenou, cal sol·licitar cita prèvia a [email protected]. També podeu fer arribar les vostres sol·licituds mitjançant la instància general electrònica que trobareu a la seu electrònica de la UPF, a l'apartat Catàleg de procediments-Tràmits i emplenant l'imprès.

- *Censos:

• Cens electoral del col·legi de professors amb vinculació permanent i resta de personal acadèmic contractat i personal investigador en formació
  • Cens electoral del col·legi del personal tècnic de gestió i d'administració i serveis adscrits a la Facultat de Comunicació
  • Cens electoral del col·legi dels estudiants de grau de la Facultat de Comunicació

* Es poden consultar els censos a la cartellera de l'UGA de Comunicació (despatx 52.407 - 4a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou)

Proclamació provisional de candidatures

- Proclamació definitiva de candidatures