imatge_cat_cartell

Presentació

El Cicle de Conferències Investigar en Comunicació Social (ICS) forma part de les activitats del Màster Universitari en Comunicació Social de la Universitat Pompeu Fabra. Les sessions estan dirigides a investigadors i estudiants interessats en la investigació en Comunicació Social, a investigadors de Ciències Socials i Humanitats en general, captivats pels fenòmens comunicatius, i a estudiants d'últim curs de Graus en Comunicació o estudiants de Tercer Cicle.

L'objectiu de les ICS és presentar i debatre entorn les principals tendències i metodologies d'Investigació en Comunicació. Els conferenciants són investigadors i professors vinculats amb el Màster Universitari en Comunicació Social.

Les sessions del ICS consisteixen en una conferència seguida d'una taula rodona i debat. Tenen lloc en horari de tarda i es celebren al Campus de la Comunicació - Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra.

Métodos creativos de investigación en comunicación social

El dimarts 24 de maig de 2016 es celebra la segona sessió del Cicle de Conferències Investigar en Comunicació Social a càrrec del Dr. Frederic Guerrero-Solé, professor del Màster Universitari en Comunicació Social de la Universitat Pompeu Fabra, especialitzat en comunicació pública i llicenciat en Física Teòrica i Filologia Eslava.

La Taula Rodona i Debat és a càrrec de les Doctores Mercè Oliva i Lorena Gómez, ambdues investigadores i professors del Màster en Comunicació Social, amb el moderador Dr. Manel Jiménez.

Programa de la sessió

17:30 - Presentació i Benvinguda