Vés enrere AQU Catalunya avaluarà el professorat agregat interí

AQU Catalunya avaluarà el professorat agregat interí

En el marc del conveni que han signat l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya i les universitats públiques de Catalunya pel qual s'encarrega a AQU Catalunya la concreció del procés per a l'emissió dels informes de reconeixement de l'activitat de recerca (per períodes de 6 anys) i la certificació dels informes de reconeixement de l'activitat docent (per períodes de 5 anys) del professorat agregat interí sense efectes retributius en ambdós casos. Amb la signatura d'aquest conveni es dóna compliment a l'acord adoptat en la reunió del Consell de Govern de l'Agència de 31 de març de 2016.

23.07.2016

Més informació aquí