Vés enrere Premi Càritas al Millor Treball de Fi de Grau de Dret de Contingut Social

Premi Càritas al Millor Treball de Fi de Grau de Dret de Contingut Social

La Clínica Jurídica de la UPF ha acordat amb Càritas, en el marc del programa "Entitats amb Cor", - concretament en el subprograma "Universitats amb Cor" - que cada any s'atorgui un premi (distinció honorífica) a un TFG de Dret de temàtica social
25.09.2019

Qui s’hi pot presentar: tots els TFGs de Dret. No cal que s'hagin elaborat en el marc de la Clínica Jurídica de la UPF, sempre que tinguin una temàtica de caire social, entesa de forma àmplia (promoció de la igualtat i la justícia social, protecció del medi ambient, foment de la pau, drets humans, etc.).

Com es pot presentar un TFG: només cal que la persona interessada indiqui a la portada del seu TFG “Aquest treball opta a la Distinció Honorífica de Càritas”.

Com i quan s’escull el TFG guanyador: passaran a la fase de selecció només els treballs presentats que obtinguin una nota mínima de 8 sobre 10 en l'avaluació ordinària del TFG. Una comissió de tres professors doctors del Departament de Dret de la UPF designada pel Director de la Clínica Jurídica de escollirà abans del 31 de juliol de cada any un màxim de TRES treballs finalistes per criteris de qualitat en l'elaboració i interès de la temàtica. Abans del 31 d'octubre Càritas decidirà el premi d'entre aquesta terna. El lliurament del diploma acreditatiu es farà en un acte solemne als volts de Nadal.