Vés enrere Vols sol·licitar l’avaluació dels teus mèrits de recerca a l’AQU?

Vols sol·licitar l’avaluació dels teus mèrits de recerca a l’AQU?

Tens temps fins al 16 de juliol del 2021

09.07.2021

Des del 28 de juny fins al 16 de juliol, l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) té oberta la convocatòria per sol·licitar l’avaluació dels mèrits de recerca (sexennis) del PDI funcionari de les universitats públiques.

Necessites ajuda per preparar la sol·licitud? La Biblioteca et dona suport en la valoració de la teva publicació científica. T'ajuden a cercar el factor d'impacte, les cites rebudes, les publicacions en el primer quartil (Q1) o l’h-index i, també, a generar el CV segons el format que calgui.

Només has de fer una sol·licitud al CAU de Biblioteca i Informàtica amb la llista de publicacions que vols presentar. Et proporcionaran les dades bibliomètriques que necessitis i t’enviaran els resultats per correu electrònic.

Et recomanem que també actualitzis el teu CV al Portal de Producció Científica (PPC) i els perfils de recerca: ORCID-ID, Web of Science ResearcherID (Publons) i Scopus Author-ID.

A la web de l’AQU trobaràs tota la informació sobre la convocatòria.