Vés enrere El Periódico de Catalunya es fa ressò del Projecte Horitzons

El Periódico de Catalunya es fa ressò del Projecte Horitzons

El 17 de gener de 2016 el Periódico de Catalunya dedicava una plana al Projecte Horitzons. La publicació destaca l’impacte positiu que té el Projecte a l’hora d’animar als estudiants dels tres instituts participants (INS Milà i Fontanals, INS Pau Claris i INS Joan Salvat Papasseït) a intentar accedir a la universitat.

18.01.2017

El Projecte Horitzons s'adreça a centres amb alts nivells d'immigració o amb un alumnat  amb un perfil socioeconòmic baix. Aquestes condicions moltes vegades generen que el nombre d'estudiants que accedeixen a la universitat després del batxillerat sigui bastant baix. El Programa busca motivar als joves, desmitificar la universitat i fer-la més propera. Tot això s'aconsegueix a través de sessions que un equip d'alumnes voluntaris de la UPF realitza als instituts.

La publicació inclou les opinions de: l'equip UPF,de professorat dels instituts implicats i d'una estudiant voluntària i ex-alumne d'un dels centres.