Vés enrere Obertes les inscripcions a la II Conferencia Internacional “Universidad y desarrollo sostenible: experiencias de aprendizaje que comprometen el futuro” (RED-U)

Tindrà lloc els dies 13 i 14 de novembre a la Universitat del País Basc (Bilbao) i admet comunicacions fins al 15 de setembre.
27.07.2017

La II Conferencia Internacional “Universidad y desarrollo sostenible: experiencias de aprendizaje que comprometen el futuro”, organitzada per la Red Estatal de Docencia Universitaria (RED-U) té per objectiu enriquir l’experiència educativa dels estudiants més enllà de competències tècniques i científiques, tot plantejant el desenvolupament d’altres habilitats com l’anàlisi crítica, la reflexió sistemàtica, la presa de decisions col·laborativa i el sentit de responsabilitat i compromís actiu cap a les generacions presents i futures. Es tracta, en definitiva, de reconsiderar les competències transversals des d'un prisma integrador que doni sentit a l'Educació Superior des d'un compromís actiu amb les persones i la terra.

El col·loqui de RED-U s’estructura com un laboratori d'idees i experiències per repensar el que les universitats ofereixen des del punt de vista de la sostenibilitat i la transformació a mitjà i llarg termini de les condicions de vida de les persones que compartim el planeta.

La Red Estatal de Docencia Universitària (RED-U) és un espai per a la difusió i l’intercanvi de polítiques, experiències, metodologies i eines utilitzades per les universitats per avaluar i millorar la qualitat docent i l’aprenentatge universitari. El CLIK forma part de la Junta Directiva de l’Associació RED-U.