Vés enrere Arriba la II Setmana de l’Aula Global per aclarir dubtes als docents sobre l’avaluació

Com funciona la rúbrica de Turnitin? Com afegir notes directament al llibre de qualificacions si no tinc activitats creades a l’Aula? Com evitar que els estudiants enviïn una tasca fora de termini? Com podem portar el control d’assistència dels estudiants a les sessions? Com crear grups dins de l’Aula Global?

12.05.2021

Des del 17 fins el 21 de maig, cada dia d'11.00 a 11.30 h, l’equip de La Factoria - CLIK donarà respostes a les preguntes freqüents sobre temes d’avaluació de l’Aula Global que el professorat els ha fet arribar durant els darrers mesos.

En un format àgil de 15 minuts d'explicació i 15 minuts de consultes, es resoldran les principals qüestions sobre:

• Turnitin (dilluns 17/05)
  • Llibre de qualificacions (dimarts 18/05)
  • Tasca (dimecres 19/05)
  • Seguiment de l’estudiant (dijous 20/05)
  • Treball col·laboratiu (divendres 21/05)

Informació i inscripcions.