Vés enrere Ja podeu visualitzar els vídeos de la i-Week!

Ja podeu visualitzar els vídeos de la i-Week!

La primera i-Week, Setmana de la Innovació Educativa a la UPF, es clou amb un balanç molt positiu i amb èxit de participació.

21.04.2021

Des de l’organització de les jornades volem agrair la participació al professorat UPF, experts nacionals i internacionals, estudiants, alumni i assistents.

Tot seguit presentem els vídeos dels dies 12, 13, 14 i 15 d’abril, que també trobareu a la web de la Setmana de la Innovació Educativa.

Dilluns 12 d'abril: Collaborative learning in blended environments

Conversa amb Pierre Dillenbourg, Aaron Barth i Annoesjka Cabo, moderada per Albert Sangrà.

Dimarts 13 d’abril La xarxa d'innovació educativa de la UPF. Projectes innovadors a l'aula

Tres taules d’exposició al voltant dels temes: Aprenentatge basat en competències, una mirada al futur professional; metodologies emergents, i aprenentatge col.laboratiu dins i fora de l’aula.

Dimecres 14 d’abril: Virtualment presents: aprenentatge col·laboratiu en entorns a distància

Debat amb els ponents Fernando Trujillo, Linda Castañeda i Dionís Guzmán, amb la moderació de Davinia Hernández-Leo.

Dijous 15 d’abril: Projectes innovadors transversals

Presentació dels projectes:

• Àrea Tallers i Residents Tallers. Jordi Balló, degà del Departament de Comunicació i Teresa Roig, dinamitzadora de l'àrea Tallers.
  • Diari de Barcelona. Roger Cassany, professor del Departament de Comunicació.
  • Mínors. Mar Gil, cap de la Secció de Grau del Servei de Gestió Acadèmica.
  • Benestar Planetari. Lela Mélon, Departament de Dret. Impulsora acadèmica del Projecte Benestar Planetari.
  • Eutopia. Aida Torres. Professora agregada del Departament de Dret. Rector's delegate for Eutopia educational project.
  • Projectes d'internacionalització. Maria Isabel Valverde, vicerectora per la direcció de projectes d'internacionalització.
  • Els ODS a l’aula amb metodologia ABP. Mar Carrió, professora i investigadora del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut.
  • Passaport UPF. Pablo Pareja, vicerector per a projectes en l'àmbit del professorat.
  • Clínica Jurídica. Maurici Pérez, professor del Departament de Dret i director de la Clínica Jurídica.

Divendres 16 d'abril: El marc educatiu EDvolució

Presentació de les conclusions del projecte EDvolució a càrrec de Jaume Casals, rector de la Universitat,Josep Lluís Martí, vicerector per a projectes d'innovació i Manel Jiménez, comissionat per a projectes de comunicació i educació. Llegiu la crònica de la jornada aquí.