Vés enrere S'amplia el termini de recepció de comunicacions del CIDUI 2021

S'amplia el termini de recepció de comunicacions del CIDUI 2021

La nova edició del XI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) tindrà lloc del 29 al 2 de juliol de 2021 i porta per títol “Més enllà de les competències: nous reptes en la societat digital”
04.03.2021

Les sessions i activitats previstes giraran entorn ala transformació que viu el món universitari fruit dels canvis que està experimentant la societat, que s’han vist accentuats a arrel de la pandèmia de la COVID-19, identificant i abordant els nous perfils d’estudiants, reptes formatius i models d’ensenyament i aprenentatge.

A través del llançament d’una convocatòria de participació es vol identificar les tendències emergents en aquests darrers mesos en l’àmbit de l’educació superior per debatre i definir conjuntament, a partir de les experiències particulars, els factors clau d’un model híbrid consolidat.

Per això es demanen estudis, experiències i propostes dissenyades per implementar, en execució o avaluades, que apuntin a aquests dos àmbits temàtics:

La interacció entre estudiants i professorat en un model híbrid:

En aquest àmbit es prioritzaran aquelles propostes pedagògiques innovadores que potenciïn els enllaços entre entorns presencials i virtuals com a part d’un tot, que incloguin diferents esferes de la vida personal i col·lectiva, en entorns acadèmics i professionals, i de tipus formal o informal.

La tasca dels equips docents en un model híbrid:

En aquest àmbit es prioritzaran aquelles experiències que plantegin innovacions en els processos d’ensenyament i aprenentatge, relatives a l’ús pedagògic dels recursos i eines tecnològics.

Totes aquelles persones que estigueu interessades en compartir la vostra vivència teniu temps d’enviar la proposta de comunicació fins al 17 de març del 2021. Tota la informació sobre la nova convocatòria de participació, la trobareu aquí.

Us convidem a seguir totes les novetats del Congrés CIDUI 2020+1 a través de la pàgina web www.cidui.org i del seu compte de Twitter @CIDUI_congress amb el hastag #CIDUI2021.

Sobre el Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació:

El CIDUI té els seus inicis l’any 2000 quan se celebrà la seva primera edició amb la voluntat de generar un nou espai de trobada per multiplicar les innovacions docents en l’àmbit de l’educació superior. Des de llavors, el CIDUI s’ha anat celebrant cada dos anys, com una iniciativa consolidada que aplega un gran nombre de professorat d’arreu del món, i altres professionals de l’educació, empès per la voluntat de fer de la universitat una institució que respongui als reptes de la nostra societat. Actualment, el CIDUI està format i impulsat pels Instituts de Ciències de l’Educació o unitats d’innovació i suport a la docència de les vuit universitats públiques catalanes i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques.