Vés enrere Call for papers CIDUI 2020

Call for papers CIDUI 2020

Els dies 1, 2 i 3 de juliol del 2020 tindrà lloc l'XI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) a La Farga Centre d'Activitats de l'Hospitalet de Llobregat.

06.11.2019

Aquesta edició porta per títol "Més enllà de les competències: nous reptes en la societat digital".

El món universitari actual està assistint a una clara transformació que comporta l'aparició de nous reptes formatius, fruit dels canvis que està experimentant la societat. Reptes que tenen a veure, entre d'altres amb l'aparició de nous perfils d'estudiants que demanden nous models d'ensenyament i aprenentatge, amb perfils professionals emergents, i amb l'aplicació de nous models organitzatius a l'educació superior. Aquesta nova edició del CIDUI proposa crear un espai d'intercanvi i anàlisi d'estudis, experiències i propostes que aportin coneixement sobre l'impacte d'aquests reptes i les diverses formes d'abordar-los des d'una estratègia docent.

La UPF participa en els comitès científic, organitzador i executiu i finança, a través del CLIK, la inscripció (per un import de 280€)  de les primeres 10 comunicacions que siguin acceptades. El termini de presentació de comunicacions finalitza el 17 de gener del 2020.