Vés enrere 5a Jornada de la Xarxa ApS(U)CAT “Aprenentatge servei a la universitat: de la transferència a la transformació social”

Tindrà lloc el proper 21 de maig, a l’Aula Magna de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona

09.05.2019

La Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes està formada per professorat de totes les universitats catalanes, i està oberta també a les entitats amb qui es desenvolupen els projectes d’aprenentatge servei, a més dels i les estudiants participants i interessats en aquest tipus de propostes.

Aquesta jornada vol posar èmfasi en la capacitat transformadora dels projectes d’aprenentatge servei en totes les seves expressions. L’aprenentatge servei obre noves vies de relació entre la universitat i la societat en un marc de compromís cívic i canvi social. És per això que, des de la institució universitària, es pretén obrir un espai per a pensar i debatre sobre la seva potencialitat en un marc de desenvolupament sostenible.

09:00h Registre

09:30h Acte de benvinguda

10:00h Conferència sobre Aprenentatge servei  i educació superior, a càrrec de Nieves Tapia, fundadora i directora del Centro Latinoamericano de Aprendizaje y Servicio Solidario (CLAYSS), Argentina

11:00h Pausa - cafè

11:30h Taula rodona "La contribució de l’ApS al desenvolupament sostenible i la transformació social"

13:00h Acte de cloenda

Les inscripcions a la jornada es poden fer a través d'aquest formulari.