Vés enrere Iniciem el FIDU (Programa de Formació Inicial en Docència Universitària)

Iniciem el FIDU (Programa de Formació Inicial en Docència Universitària)

Un programa creat especialment per al professorat que comença o que fa menys de tres anys que imparteix docència.

17.10.2018

El pròxim 7 de novembre encetem la XVII edició del Programa de Formació Inicial en Docència Universitària (FIDU), un programa amb una àmplia experiència en la formació inicial del professorat de la UPF, que ofereix formació pedagògica i didàctica per millorar els processos d'ensenyament i d'aprenentatge, des del punt de vista de la innovació i de la qualitat docent.

S’han organitzat  3 itineraris formatius  on s'inclouen classes presencials i no presencials, tutories, filmació de la docència, entre altres activitats formatives.

• Itinerari A (170 hores i semipresencial). Inici al novembre
  • Itinerari B (80 hores, semipresencial). Inici al novembre
  • Itinerari C (25 h, en línia i en anglès). Inici al gener

Aquest programa formatiu va adreçat a:

• Professorat de nova incorporació a la UPF que vulgui millorar les seves estratègies docents.
  • Professorat que faci menys de tres anys que imparteix docència i vulgui adquirir noves eines per millorar la seva qualitat docent.
  • Docents i investigadors que estiguin realitzant un programa de postgrau (màster, doctorat) o que s'hagin doctorat en els darrers tres anys.

En tots els casos han de tenir assignada docència durant el curs acadèmic 2018-2019.

Data de termini de sol•licituds d'inscripció el dia 28 d'octubre.