Vés enrere Arrenca la tercera edició del Programa de Mentories adreçades als nous estudiants del Grau Obert de la UPF

20.09.2018

El Programa de Grau Obert de la UPF, en col·laboració amb el CLIK, ofereix per tercer any consecutiu el programa de mentories.

Aquest programa vol facilitar l'accés a la Universitat dels estudiants de primer i acompanyar-los en la seva adaptació social i institucional.

El mentor, antic estudiant que ha accedit als estudis universitaris a través del Grau Obert, serà l’encarregat de fer l’acompanyament entre iguals i donar resposta als dubtes que sorgeixin als estudiants de primer al llarg del curs acadèmic, fent especial incidència durant el primer trimestre.

Aquesta setmana els 9 mentors seleccionats, que acompanyaran els 31 nous estudiants que s’han matriculat aquest curs, han participat en un programa de formació per orientar-los en les seves funcions com a mentors i treballar les habilitats comunicatives.